Dostava

Prodavatelj dostavu vrši na području Republike Hrvatske, zemalja članica Europske Unije te Svijeta. Proizvode ćemo adekvatno pakirati za prijevoz robe kako bi se spriječilo oštećenje ili umanjenje vrijednosti sadržaja za vrijeme prijevoza (stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu – omot, kutiju i sl.).

U ovom se koraku kao adresa za dostavu Korisniku podrazumijeva adresa koju je korisnik unio pri registraciji na web stranici www.leco.hr. Ako se adresa Kupca razlikuje od adrese za dostavu, Kupac prijavljuje novu adresu za dostavu narudžbe.

Cijena dostave ovisit će o adresi dostave narudžbe te o količini naručenih proizvoda, odnosno o težini naručenih proizvoda.

Cijena dostave bit će iskazana Kupcu nakon kompletiranja narudžbe i odabira adrese za dostavu. Prodavatelj naplaćuje kupcu uslugu dostave proizvoda sukladno cjeniku, a u cijenu dostave uključeno je i pakiranje proizvoda.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna kašnjenja u dostavi, te oštećenja i ostale obaveze koje su u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s istima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. U slučaju da Kupac prilikom preuzimanja robe primijeti eventualna oštećenja, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na e-mail adresu Prodavatelja: leco@leco.hr.

Isporuka kupcu

Dostava svih proizvoda obavlja se radnim danima od ponedjeljka do petka. Ukoliko se proizvodi šalju na područje Hrvatske, rok isporuke je 4-6 radnih dana, a ukoliko se šalju van Hrvatske 7-12 radnih dana. Mi ne utječemo na dostavu poštanskih službi ili na eventualno zadržavanje pošiljke na carini.

U nekim slučajevima, moguće je pošiljku čekati i do 15 radnih dana zbog nacionalnih praznika, blagdana ili zbog povećanog prometa na poštama. U takvim situacijama, kada zaprimimo pravovremenu informaciju od pružatelja usluge, obavijestiti ćemo vas o mogućem produženju roka dostave.

Svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnicu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane Kupca, smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Kupac će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.

Preuzimanje robe

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke, Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled te da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara proizvodima s računa (naručenim proizvodima), te da su uz proizvode isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda, na gore opisan način, našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih proizvoda, Prodavatelj neće uvažiti.

Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod, to jest provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim proizvodima koji se nalaze unutar pošiljke i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja.

Ako proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Nemogućnost dostave

Ako Kupac ili ovlašteni preuzimatelj prilikom same dostave ne bude na adresi dostave, roba će se privremeno zadržati u poštanskom uredu ili kod lokalne/regionalne jedinice kurirske službe, a o čemu će Kupcu biti ostavljena obavijest s točnim podacima te brojem telefona na kojem može dogovoriti termin sljedeće dostave.

Krivo isporučen proizvod

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova za slučaj povrata proizvoda, te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.

Odbijanje preuzimanja

U slučaju da Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Nemogućnost isporuke

Ako neki od naručenih proizvoda nije moguće isporučiti, Prodavatelj će kontaktirati Kupca putem elektronske pošte, te ga obavijestiti o navedenom. Kupac ima mogućnost otkazati naručeni proizvod ili zatražiti zamjenski proizvod. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni Kupcu.

Račun

Račun će biti poslan e-poštom na adresu kupca.